Harga Public Gold (Live)

{tab}{tab}{tab}
{enter}(Harga Semasa Gold Bars dan Gold Coins){enter}

{enter} {enter}
{enter}{enter}

Harga Public Dinar (Live)

{tab}{tab}{tab}
{enter}(Harga Semasa Gold Dinar){enter}

{enter} {enter}


Monday, March 28, 2011

Melabur dalam EMAS untuk mengelak Inflasi

Melabur dalam EMAS sentiasa menjadi elemen pelaburan yang terbaik. Semua negara membangun seluruh dunia mengikut sahaja sistem kapitalis barat iaitu mencetak duit macam jual goreng pisang.

Bank utama seluruh dunia menampakan GDP, Growth Per Capita rendah dan ini membuatkan mereka mencetak duit sewenang-wenangnya. Mereka fikir dengan cara ini dapat mengatasi inflasi tetapi inflasi itu bagaikan harimau yang tidak mudah dijinakkan.

Ini adalah menyebab kenapa pelabur perlu berhati-hati and tidak lama lagi inflasi akan berlaku and ia akan menjadi lebih buruk. Cara terbaik mengelak inflasi sudah semestinya EMAS. Jika anda lihat carta setiap tahu, anda dapat lihat peningkatan nilai semasa emas bertambah.

Jika anda lihat carta semasa matawang US, anda akan melihat penurunan nilai matawang tersebut. Analysis telah pun memutuskan bahawa nila ceiling emas akan tetatp, dana harga lantai UDS tidak akan menjadi lebih rendah.

Jika kerajaan masih menambah dan mencetal bekalan matawang mereka selagi itulah inflasi akan berlaku. Mudah bukan.

Ramai yang bertanya, kenapa kena guna EMAS sebagai penyekat inflasi. Sejarah telah menunjukkan EMAS telah wujud lebih 1000 tahun lalu . Dengan ini, kita perlu beralih kepada EMAS.

Jom join jadi dealer saya. Hubungi saya ZAM (TokPeraihEmas.com) at 013.6408906 atau isi borang di http://tokperaihemas.com

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Nama Anda *
Alamat Email Anda *
No Handphone Anda *
Perkara *
Mesej Anda
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[Refresh Image] [What's This?]